Verzenden & retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Conform de wet op de verkoop op afstand heb je het recht om je aankoop te retourneren, zonder opgave van een motief. Dit geldt voor bijna alle producten die EZISLIVING verkoopt, met uitzondering van o.a. gepersonaliseerde artikelen, CD’s, DVD’s, cosmetica, … Retour zenden moet binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je pakket gebeuren. Het artikel dient in originele verpakking en onbeschadigde en ongebruikte toestand te worden teruggestuurd naar :

Voor België : EZISLIVING, Korenbloemstraat 4, 1850 GRIMBERGEN

Voor Nederland : EZISLIVING, Korenbloemstraat 4, 1850 GRIMBERGEN

Zorg ervoor dat je pakketje voldoende gefrankeerd is en voeg ook een begeleidend briefje bij met je naam, je adres, je bankrekeningnummer en het nummer van je leveringsbon. Na ontvangst van je pakketje stort EZISLIVING je aankoopsom zo snel mogelijk terug. Wettelijk moet dit binnen de 30 kalenderdagen gebeurd zijn.

Kan ik mijn bestelling omruilen?
Liever een ander maatje of kleurtje? Geen probleem. In principe gelden dezelfde regels als bij de retourprocedure. Dit geldt voor bijna alle producten die EZISLIVING, met uitzondering van o.a. behang, gepersonaliseerde artikelen, CD’s, DVD’s, cosmetica, … Je hebt 14 kalenderdagen de tijd om je aankoop terug te sturen.

Neem intussen contact op met onze klantendienst via e-mail (info[email protected]) om het gewenste artikel te laten reserveren. Vermeld duidelijk je naam, het nummer van je leveringsbon en het artikel dat je wil omruilen. Geef ook de productcode mee van het artikel dat je in de plaats wil ontvangen.

Het om te ruilen artikel dient in originele verpakking en onbeschadigde en ongebruikte toestand te worden teruggestuurd naar :

Voor België : EZISLIVING, Korenbloemstraat 4, 1850 GRIMBERGEN

Voor Nederland : EZISLIVING, Korenbloemstraat 4, 1850 GRIMBERGEN

Zorg ervoor dat je pakketje voldoende gefrankeerd is en voeg ook een begeleidend briefje bij met je naam, je adres en het nummer van je leveringsbon. Na ontvangst van de retourzending stuurt EZISLIVING zo snel mogelijk het artikel met het juiste maatje of kleurtje naar je toe.

Waarom betaal ik verzendkosten voor het retourneren van een bestelling?
De kosten voor verzending die we op onze website rekenen, zijn daadwerkelijk gemaakte kosten door EZISLIVING. De verzendkosten zijn altijd voor rekening van de klant, dus ook voor retourneren. Niet leuk, maar denk eens aan de hoge benzineprijzen, betaalparking en je kostbare tijd.

Als je twijfelt over een aankoop, kan je ons altijd contacteren voor advies. We helpen je met plezier, en vinden het geen moeite om iets op te meten of extra informatie te geven.

Waar stuur ik mijn retourzending heen?
Voor België : EZISLIVING, Korenbloemstraat 4, 1850 GRIMBERGEN

Voor Nederland : EZISLIVING, Korenbloemstraat 4, 1850 GRIMBERGEN

Zorg ervoor dat je pakketje voldoende gefrankeerd is en voeg ook een begeleidend briefje bij met je naam, je adres, je bankrekeningnummer en het nummer van je leveringsbon. 

Welke producten kunnen niet geretourneerd of geruild worden?
Voor een aantal producten beschikt de consument niet over het recht om van de aankoop af te zien. Wettelijk zijn volgende uitzonderingen vastgelegd :

goederen die volgens de specificaties van de consument vervaardigd zijn of een persoonlijk karakter hebben
goederen die door hun aard niet terugbezorgd kunnen worden
goederen die te snel kunnen bederven of verouderen
audio- en video-opnamen of software waarvan de verzegeling verbroken werd
dagdbladen, tijdschriften en magazines
EZISLIVING vermeldt steeds op de productpagina indien het product aan deze wettelijke uitzondering voldoet.